Team Picasso skulle ha vunnit

Jag sitter och ser på reprisen av körslaget samtidigt som jag äter min omelett med keso. Tycker det är tråkigt att inte team Picasso vann, tycker faktiskt dom var bättre. Det var mer fart i deras låtar och bättre underhållning. Tycker även dom lät bättre. Sen var dom självklart snyggast i sina rosa outfits! Haha.

Nu ska jag kila upp och städa mitt rum. Det är verkligen på tiden. Ska damsuga vardagsrummet också. Mormor och morfar kommer imorgon och morfar är jätte allergisk mot hund så måste få bort allt snobbenhår. Det kommer bli lättare sagt än gjort. Den hunden hårar som en galning och hans hår finns överallt. Bäst att jag sätter fart nu om jag ska hinna med allt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0