studentveckan är färdig!

Idag blev studentveckan spikad och jag fick schemat godkänt av vår rektor Kaj. Nu kvarstår bara lite små pyssel, handla in lite saker och spika allt inför balen. Jag känner att vi i studentkommitén har varit superduktiga, jag är verkligen stolt över oss! Vi har åstadkommit väldigt mycket och jag tror, eller hoppas verkligen, att alla kommer att uppskatta det. Vi gör det för att vi alla ska få en minnesvärd student.

Jag ska snart kila iväg och dansa lite. Åt precis lite mat med lillasyster. Håller på att skriver lite mer på min rapport. Nästan klar nu. Ikväll ska jag sätta mig med all min engelska. Har 4 redovisningar i Engelska imogrgon och en fotoredovisning. Känner att det blir en sen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0