stressat ner på stan i onödan

Jag spran i princip ner på stan idag. Satt och pluggade och såg plötsligt att klockan var 17:38. Fick smått panik eftersom jag hade lovat att gå förbi bokhandlen som stänger vid sex och köpa en kalender till pappa och bok till mamma. Jag hann precis dit men pappa hade sagt fel kod så jag kunde ändå inte köpa något. Lite smått irriterande. Vandrade runt i 1 ½ timme i väntat på att träningen skulle börja sen. Blev en timmes bodypump som gick riktigt bra. Imorgon blir det core och något mer. Nu ska jag plugga lite innan jag går och lägger mig. En riktigt spännande dag väntar imorgon!


Kvällen till ära får ni en bild på mig och min fina vän Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0