off to work

Mitt möte med rektorn gjorde mig lätt irriterad. Eftersom några tråkiga elever finner vissa aktiviteter under studentveckan (läs samma gamla it elever som alltid) tråkiga måste jag nu skapa en stor enkät för att göra en stor undersökning bland treorna för att se vad de vill göra på studentveckan. Det gör mig verkligen sur för jag och de övriga i studentkommitén har slitit i ett halvår för att få till något som passar alla och som alla kan ha roligt på. Alla har fått erbjudandet att vara med i gruppen och jag tycker det är fel att när de aldrig vill vara med och arrangera något så ska de inte sitta och klaga på allting. Men nu lämnar vi det.

Jag sitter på min historia. Skriver om öst och väst berlin. Jag ska redovisa om det nästa vecka muntligt och jag tror det kommer gå bra. Känns som jag har bra koll. Seth var nyss snäll och bjöd mig på en macka och festis. Nu ska jag snart packa ihop och ta bussen över till Öland för att jobba. Antar att vi får höras till kvällen sen. Slutar vid sju idag. Ni borde bege er ut i solen och njuta!


Ni ska snart få lite andra bilder än studiobilder, måste bara få tillbaka min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0