och vart är solen?

Den där ryssvärmen har totalt missat småland och det tycker jag inte alls om. Här har vi höstväder och jag undrar om det någonsin kommer att bli varmt? Vi får hoppas att solen letar sig hit till balen och studenten i alla fall. Annars blir jag ledsen.

Nu är jag hemma efter en rätt okej dag på jobbet. Tjejerna som har börjat är riktigt trevliga och vi är jämngamla så det är jätte kul! Alltid skönt att jobba med människor som man fungerar ihop med. Imorgon ska jag få gå lite tidigare så jag hinner träna. Idag blir det bara en långpromenad med hunden och sen krypa ner i soffan för att se det nya Gossip girl avsnittet. Underbart!

Vad har ni gjort idag? Njutit av solen ni som är där den är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0