nu blir det core

Nu har jag varit i M-ås och firat min gammelmormor, har även hämtat ut min balklänning som är väldigt fin. Jag längtar väldigt mycket till nästa helg, kommer att bli så roligt. Tråkigt att inte Stina ska med bara, hon kommer att vara saknad. Men oroa dig inte, vi ska mms:a!

Ska äta lite sallad nu tänkte jag innan jag går till gymmet. Idag blir det core och en sväng på löpbandet. Tror det blir bra. Tänkte ta det lite lugnt så jag kan gå ut och köra hårt på combaten imorgon.



Fulade mig vid camen och titta hur läskig min handled ser ut!!

Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

lugnt klarar mig utan balen:P

2010-05-19 @ 20:08:45
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0