Morgondagen kommer bli toppen!

Nu ser mitt rum anständigt ut igen, himla skönt! Jag hatar när det är stökigt men är usel på att hålla reda på mina saker. Bra kombination va? Nåja, kläderna hänger fint i garderoben igen så det blir lite lättare att klä sig imorgon. Om jag bara kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig.

Imorgon väntar en lång skoldag och sedan en härlig kväll. Blir fix hemma hos mig med Stina och Felicia innan vi åker till Kim för middag och sedan förfest. På kvällen blir det utgång på vallen och massor utav dans väntar med fina vänner och härlig musik. Kan det bli bättre? Saknas bara min Johanna. Hur som helst så kommer morgondagen bli toppen!


Den här underbara sången avslutar dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0