lite bilder

Monterade precis två tavlor med fotografier tagna utav mig som vi ska sätta upp på restaurangen. Jag är lite smått stolt faktiskt, bilderna är väldigt fina! Mamma och pappa bad mig att skriva ut lite fler fotografier så det ska jag absolut göra.

Just nu sitter jag i soffan, ska snart kila in i köket och ta lite ost och kex. Det skulle ha blivit sushi idag men det regnar så mycket så ingen orkar ta sig dit. Det får bli någon annan kväll istället. Dock hade jag behövt få i mig lite nyttig mat men jag får klara mig.

Tänkte faktiskt mest bara bjuda på några få bilder ifrån festen!


Stina och Johanna


Stina och jag


Amanda, Amanda och Stina


Rille


Rille och Fille!


Viktor


Anton


Anton och jag!


Johanna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0