jag vill hjälpa till

Galan var riktigt bra, jag grät flera gånger. Jag skulle verkligen vilja åka ner till ett fattigt land och hjälpa till. Det ska få stå på min lista där mina mål i livet står. Det krävs så lite för att göra så mycket.

Nu tänker jag sova. Jag har massor som jag måste uträtta imorgon. Ska in på banken och krångla med min deklaration. Måste förbi HM, köpte en väska i Stockholm som dom glömde att ta bort larmet på. Tänkte springa förbi och kolla balklänning, måste verkligen hitta en snart. Sen vet jag inte om jag ska hem innan träningen eller om jag ska stanna på stan? Mormor och morfar kommer också. Herregud, undra hur jag ska få ihop allt? Det blir nog bra!

Ni får sova så gott nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0