härligt med sol

Gårkvällen var trevlig! Emma smsade mig på kvällen så jag gick ner mot stan och mötte henne. Följde sedan med tillbaka till Evelinas fest och hängde där. Begav mig hemåt runt halvtolv och somnade som en stock.

Idag ska jag försöka göra lite nytta. Ska städa mitt rum, plugga och träna bodypump. Vaknade ganska tidigt idag så jag har redan hunnit avverka en långpromenad i det härliga vädret. Stannade till och solade vid en bänk också. Otroligt skönt! Nu känns det verkligen att sommaren är påväg. Gick förbi kattrumpan och ville bara lägga mig ner där. Någon som är sugen på en picknick eller något i veckan?


Jag gick förbi fågelön, den är alltid full med fiskmåsar

Kattrumpan, här ska jag vara och sola i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0