har hämtat ett paket!

Hej på er! Hur har ni det i regnet? Jag kom precis in och sitter här som en dränkt katt, men lika glad är jag för det för jag har varit till macken och hämtat ett paket. Kikar ni in senare idag får ni se vad det var i!

Dagen i skolan har varit lite små seg, avslutade med ett prov på andra världskriget som faktiskt gick helt okej. Mycket tack vara Hampus som kunde hur mycket som helst. Jag är grymt imponerad av honom! Jag vill också vara så där galet allmänbiladad. Jag är inte direkt dum men jag är långt ifrån allmänbiladad. Hur som helst så är jag glad över att det gick bra!

Nu ska jag fixa något att äta och ta och göra min psykologiuppgift till morgondagens lektion. Helt okej när vädret är så här dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0