har haft en jobbig dag

Vilken dag det har varit, jag är helt slut på alla sätt och vis. Dagen har varit konstig och jag har väldigt ledsen stundvis. Blev riktigt ledsen när jag inte fick hålla studenttalet. Är det något som jag har velat göra sen jag gick i ettan så är det att få hålla talet på slutet och ja, nej jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den saken mer än att jag är både sur och ledsen över besluten. Men man kan inte få allt i livet eller hur?

Jag tog en fika med Anton och Hampus efter alla redovisningar och blev på betydligt bättre humör. Blev även uppringd utav Sarah ifrån MUF och fick förfrågan om att vara med på debatt imorgon. Tråkigt nog kan jag inte, hade väldigt gärna åkt.

Nu ska jag sticka näsan i religionsboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0