ge mig en smoothie

Jag är så sjukt sugen på smoothie så jag tror jag dör. Synd att vi inte har någon frukt hemma. Får be mamma och pappa att köpa det imorgon. Åh, skulle vara så otroligt uppfriskande med en fräsh nygjord smoothie. Mums! Lär drömma om det inatt.

Jag ska försöka plugga lite nu. Är förfärligt trött men jag har redovisning imorgon kom jag på så det är lika bra att sätta igång. Hatar när man kommer på sånt på söndagar när man bara vill ligga och sova i soffan. Somnade ett par timmar, fy vad skönt det är. Ska försöka sätta igång nu så jag får en lång natts sömn!


En smoothie jag gjorde till en fotouppgift. Visst ser den god ut?

Kommentarer
Postat av: sannie

åh mums!

2010-05-09 @ 20:54:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0