Frukost på stadshotellet idag!

Jag är en sån jäkla tidspessimist. Klev upp klockan 6 idag för att jag skulle duscha. Vid klockan sju var jag helt klar och då hade jag ändå tagit det lugnt. Ska vara på stadshotellet vid åtta idag och äta frukost. Så nu har jag suttit här ett bra tag och gjort i princip ingenting! Måste lära mig att vara mer tidsoptimistisk. Fast egentligen så är det bättre att ha mer tid än mindre tid för då vet man att man hinner och slipper komma försent. Eller vad säger ni?

Nu kommer snart Johanna och vi ska ta våra fina cyklar och åka till Stadshotellet. Ha en fin solig morgon allihopa!



Fint väder betyder inget smink, väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0