för varenda unge

Nu är jag hemma igen efter ett tuft bodypump pass, hoppas jag inte har allt för jobbig träningsvärk imorgon när jag ska köra combat. Jag är allmänt nöjd med träningen den här veckan men känner att jag borde träna lite till. Ska definitivt bättra på maten tills nästa veckan, har ätit allt för onyttigt den här veckan. Ska även försöka träna 5 dagar i veckan. Mitt schema är rätt pressat så vi får se om jag lyckas klämma in det.

Ikväll ska jag plugga, ovanligt va? Jag tänkte även se på humorgalan faktiskt. Den börjar om en halvtimme på 4an. Antar att ni Wallander älskare inte är allt för glada? Mamma gjorde i alla fall en sur min när jag berättade att det skulle vara humorgalan ikväll. Nåja, jag tycker det är trevligt, jag kommer med all säkerhet inte få något plugg gjort när jag sätter på det heller. Är galet trött så ja, men försöka ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0