det är storm idag

Herregud vilket väder, det är ju storm. När kommer sommaren? Idag får vinterjacka åka på. Usch, jag tycker verkligen inte om sånt här väder. Känns som höst. Visst blir man nedstämd?

Jag trycker i mig lite havregrynsgröt just nu. Ska snart upp på rummet och fixa till mig lite. Känns dock onödigt att smina sig, regnet lär ju kladda bort allt i alla fall. Kanske ska ta på mascara i skolan? Eller så skiter man bara i smink, funkar bra det också.

Idag ska jag prova min balklänning efter skolan. Inte alls lockande att gå ner på stan men jag ska nog överleva det också. Får tänka på hur mysigt det blir att krypa ner i soffan sen, för det ska jag verkligen göra. Sätta mig med en stor kopp te och bara mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0