bra med träning idag

Det var riktigt skönt att träna idag! Blev först en power walk ner till Nordic, en halvtimme på löpbandet i högt tempo, en timmes bodyjam och en power walk hem. Nästan gjort bra ifrån mig idag. Träffade Bea på vägen hem också, väldigt trevligt! Blev glatt överraskad när jag kom hem och sallad stod på menyn. Det behöver jag verkligen. Både bal och studenten närmar sig och jag är inte i närheten av att vara iform. Speciellt inte efter all skit i helgen. Herregud, jag måste skräpa mig!

Nu, halv tio, ska jag sätta mig och plugga historia. Har inte allt för mycket att göra så det ska nog gå bra. Om inte annat kan jag säkert plugga lite på min samhällslektion imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0