borde träna men orkar inte

Jag har precis satt i mig en halv popcornpåse och sett på gossip girl samt bella och tyra show. Ögonen svider så jag funderar på att sova en sväng. Ligger och segläser dennism's blogg och längtar tills jag bor i Stockholm. Hoppas morfar hittar en lägenhet snart. Jag och Louise i en lägenhet i Stockholm, kan inte bli mycket bättre.

Jag funderar på om jag ska orka masa mig ner på stan idag och träna. Hade behöft göra det efter all alkohol och nu alla popcorn. Inte hälsosamt någonstans. Ett bodypump pass skulle göra susen. Dock tror jag min kropp föredrar soffan och ett glas vatten. Vi får se hur det blir. Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha ja eller hur :D:D askul!!!

2010-05-09 @ 17:48:59
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Heh, gå & köp då. :)

2010-05-09 @ 18:19:39
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0