blue sky and green trees

Jag kom inte i säng för ens 12 igår och ändå är jag srålande pigg idag. Jag undrar om det är för att jag är på bra humör? Hur som helst så är jag riktigt glad idag och har hur mycket energi som helst. Tänkte springa upp och borsta mina tänder och sen smita iväg till skolan. Himlen är klarblå och träden gröna så det är underbart att vara ute!

På lunchen idag ska jag leka lite i studion, ska fota en foto B uppgift och även fota de resterande elever till mitt projektarbete som jag ännu inte har fotat. Hoppas bara alla dyker upp! Ni får ha en toppen dag, vi hörs säker under dragen.


Jag är sämst på att posa men här är i alla fall en bild ifrån fredags när vi lekte i studion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0