Är på jobbet!

Just nu sitter jag på jobbet och chillar. Börjar inte jobba förräns imorgon. Har dock fortsatt i produktfotograferingens anda idag och fotat bakverk här på restaurangen. För att vara hemmagjort blev det helt okej. Ni får se dom fina bakverken ikväll när jag är hemma!

Imorgon och kommande vecka blir det verkligen full rulle. Morgondagen består av tidigt träningspass på gymmet med PT, jobb till 17, hem fort och fixa mig för sedan är det klassfest hos Johanna. Kommer bli galet och riktigt kul! I veckan som kommer jobbar jag tisdag direkt efter skolan sen jobbar jag torsdag-söndag. PENGAR! Haha. Ska bli toppen att börja jobba. Tror det kommer att bli jätte bra här på restaurangen. Ni får ta er över till Öland imorgon och hälsa på mig.

Nu ska jag se om jag kan hjälpa till med något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0