inbjudan har kommit, nu är det nära!

Idag när jag kom hem låg inbjudan till studenten på bordet. Det pirrade till rejält i magen när jag tog upp den. Idag är det mindre än en månad kvar. Snart står jag på scenen vid Larmtorget, hoppar av glädje och kastar min mössa upp i luften när Stamp on the ground dånar ut ur högtalarna och skriker "FY FAN VAD JAG ÄR BRA!".

Men än är det ett litet tag kvar och mycket i skolan att göra. Därför ska jag nu plugga historia efter att ha haft en lång dag i skolan och en eftermiddag på jobbet. Åt en god middag bestående av en macka med varmrökt lax på som mamma hade gjort till mig. Blev även lite champinjoner stexta i vitlök och vittvin, mums! Hoppas ni har haft en fin dag i vårvädret.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0