vad vill ni se mer av/läsa mer av?

Jag kom på att jag faktiskt inte har frågat er vad ni vill läsa om. Jag har fått bra respons på mat/träningsinläggen så det ska jag fortsätta med. Är det något annat ni vill läsa om? Passa på att säga nu så kan bloggen bli bättre!

Just nu kurrar min mage något otroligt mycket så vi ska gå ner och äta något. Systemet han stänga så det blev ingen fest för vår del. Gör inte mig så mycket, jag laddar inför min 20 års dag. PLUS att jag ska upp imorgon bitti. Nörd som jag är så måste jag se vasaloppsstarten, det är en tradition. Den är vid åtta imorgon så då vill jag inte vara supertrött. Ser ni på Vasaloppet? Jag har gjort det sen jag var liten, antingen via tv om jag har jobbat eller live. Imorgon får det bli via webbtv. Jag håller tummarna stenhårt för Svensk seger, absolut inte norsk eller tysk. Haha!

Nej nu ska jag slita älsklingen från datorn så vi kan äta, bara jag som är matvrak och är hungrig.


Den underbara starten, grymt mycket folk som ska iväg. Häftigt att se!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ja vi är ena riktiga nördar hela familjen så Vasaloppet blir de helt klart :D

2010-03-06 @ 21:41:13
URL: http://hildamanda.blogg.se/
Postat av: ITZI

God morgon! :)



Tror de flesta vill se mycket bilder från vardagen, eller iaf jag. massa kramar

2010-03-07 @ 09:38:06
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0