dålig dag, tur att jag har pojken

Idag har det varit väldigt dålig uppdatering men har inte använt datorn i skolan och kände inte för att plocka upp den direkt när jag kom till boyfriend eftersom vi inte har setts på så pass länge nu. Ligga och mysa fick gå före allt! Fast nu blev han lite små sugen på att mixa och då tänkte jag passa på att blogga.

Min dag i skolan har varit mindre bra. Provet gick verkligen inte som planerat, kändes inte alls bra. Sen fick jag reda på mitt betyg på talet i Svenska C, fick lust att hoppa i från bron efter det. Jag fick sämst i klassen. För er som inte känner mig så ska ni veta att när jag inte får bra betyg så försvinner min värld lite. Jag har prestationsångest och nojar sönder och tar det väldigt hårt. Var på väg till rektorn för att hoppa kursen först.

Efter skolan gick jag till gymmet och körde ett hårt pass för att få bort alla irritationer ifrån Svenskan. Fanns rätt mycket jag var arg över, inget som behövs nämnas i bloggen dock, men behövde få utlopp för lite ilska. Tur att vi är lediga imorgon, då får jag en chans att sova ut och bara mysa med min pojkvän. Ta nya tag inför slutspurten efter lovet!

Ikväll blir det tv och mys, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0