b-day

Det blev en väldigt trevlig kväll igår med flickorna. Vi drack gott och åt ost och kex. Blev massor med spel och musik. Kvällen avslutades med utgång på The Trend med dans. Det måste vi göra om tjejer!

Idag är det då min officiella 20 års dag. Det har varit en väldigt lugn dag. Jag har handlat på systemet, inte för att jag är direkt sugen men man måste ju göra det bara för att. Självklart blev jag leggad, fick dock ett grattis i alla fall. Har åkt till min gammelmormor och ätit tårta där. Tårtan var jätte äcklig så vi lämnade kvar den på ålderdomshemmet. Får bli cheesecake ikväll istället. Pappa ska göra en god middag så det blir mysigt! Har inte ätit något än idag så det kan behövas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0