trött morgon

God morgon!

Jag är supertrött idag, trots att jag somnade strax efter tio. Kanske det har och göra med att vi har ställt om klockan? Jag längtar i alla fall redan efter att få gå och lägga mig igen i min underbart sköna och varma säng. Gud så skönt det hade varit!

Idag blir det skola, plugg och träna. Tror det är nytt pass på bodycombaten så det blir nog jätte kul! Måste sätta fart och plugga till mitt psykologiprov. Smått jobbigt, men det ska gå. Måste komma ihåg att svänga förbi Anders idag också, min e knapp har nämligen lossnat och jag får inte dit den igen.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ;) <3

2010-03-29 @ 09:43:13
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0