studenten, plugg, planering, STRESS!

Jag skulle ha beställt en tårta nu på lunchen men bageriet kunde inte göra en glutenfritårta. Får gå ner på stan sen och kolla med något annat bageri. Lite irriterande är det dock, hur svårt kan det vara att göra en glutenfri tårta? Har aldrig varit något problem tidigare.

Just nu är jag i fullt sjå med att planera inför studentveckan. Lokaler måste bokas och prisförlag måste fixas fram. Massor som ska planeras. Så mycket att göra och så lite tid! Imorgon är det studentkommité möte och både balen och studentveckan ska planeras ytterliggare. Jag måste sätta mig ner och göra affischer och inbjudningar också. Stress!

Nu behöver jag dock arbeta med min nuvarande uppgift. Skulle även behöva slänga lite tid till mitt projektarbete. Herregud. Det känns att studenten närmar sig. Jag är inte allt för positiv till att det är en friendsdag i skolan imorgon. Det har  jag absolut inte tid till. Gud vad irriterad jag blir.

Nej, dags för en kaffe och lugna ner sig. Tur att det är underbart väder idag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Ludde

Fan vad kul:D att få gå ut...:)

2010-03-22 @ 15:20:40
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0