söndagen är snart över, herregud vad dagarna går fort

Herregud, klockan är snart åtta. Vart tog den här söndagen vägen? Känns som om dagen har flygit forbi trots att vi inte har gjort något speciellt. Imorgon börjar en ny stressig men rolig vecka. Massor av plugg och avslutar med att fylla 20 år, inte så dumt. Imorgon ska jag beställa en tårta också, mums!

Ikväll måste jag i säng tidigt. Sover hos älskling och måste ta bussen in till stan imorgon som går vid 7. Inte min grej direkt men jag överlever! Får en morgonpromenad i alla fall. Fast det är lite små surt att behöva lämna sängen när man ser sin älskling ligga kvar och sova. Håll med om att det inte är kul?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0