slutade tidigt

När min psykologilektion började idag fick jag en riktigt trevlig nyhet, Svenska C var inställt idag. Så nu har jag en vecka till på mig att fixa mitt tal. Känns jätte skönt! Så efter psykologin slutade jag och gick ner till gymmet. Ska ta en buss hem till älskling vid tre tiden. Tror jag lämnar datorn hemma så blir inte så jätte mycket uppdatering ikväll.

Nu ska jag trycka i mig lite vatten och ett äpple. Har ont i magen nu igen, antar att det är för at jag åt två thincrisp idag som jag inte tål. Jag måste sluta äta gluten. Ser gravid ut när jag gör det. Inte så trevligt. Vad ska ni göra idag?


Det pluggades för fullt på psykologin idag!


Nikolina på psykologin!


Viktor!


Jag och lillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0