Skallad

Jag vaknade av att jag skallade min syster inatt. Det var inte så brutalt som det låter men jag skulle flytta mitt huvud och slängde ner det i hennes. Det gjorde rätt ont faktiskt och jag tror det gjode det på henne också. Hon vaknade inte men hon låg och gned handen mot huvudet. Stackarn!

Nu sitter jag och äter min gröt och tittar på det tråkiga vädret. Det är snart dags att gå till skolan och vara med på Friendsdagen. Jag kan inte påstå att det känns roligt men det är inte så mycket att göra åt saken. Tar inte med mig datorn idag så vi hörs någon gång i eftermiddag. Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, olyckor händer så lätt. :S

2010-03-23 @ 12:11:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0