seg dag

Hej alla! Saknat mig? Haha. Jag kom hem ifrån skolan nyss. Dagen har varit grymt seg faktiskt. Började med att jag skrev historieprov i två timmar, tror det gick bra. Sen en lång lunch med tjejerna i klassen som var trevlig. På eftermiddagen blev det en religionlektion som var väldigt långseg. Trodde jag skulle somna genom hela lektionen.

Nu sitter jag i soffan. Har inte tänkt att röra mig ur fläcken på ett bra tag. Fast jag borde masa mig upp och städa mitt rum, det ser förjäkligt ut. Tvätta borde jag också göra. Så många borden men så lite ork! Ska i alla fall se Bella & Tyra show ikväll. Skippar pilates idag, känner itne för några längre promenader idag. Det blir helt enkelt en lat dag! Slappa i soffan och vara glad över att samhällsprovet gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0