riktigt skönt pilatespass

MIN MAGE! Körde pilates för första gången på flera år och jag hade inget minne av att det var så krävande. Jag kommer ha världens träningsvärk i magen imorgon. Det var riktigt kul och skönt. Ska försöka köra pilates en gång i veckan faktiskt, jag har dålig hållning så jag kan behöva det. Jag rekomenderar pilates varmt till alla! Imorgon blir det ett gympass, troligtvis på morgonen för vi är lediga då.

Nu sitter jag i vardagsrummet, mätt och belåten. Blev lite grekisk sallad och lite kycklingsallad när övriga i familjen åt pizza. Nu ska jag se på tv och försöka plugga lite. Bra kombination va? Kommer aldrig gå ihop.. Värt ett försök i alla fall. Åh, gränsbevakarna börjar nu, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0