plugga samhällsekonomi på en lördag, inte okej

Att behöva plugga samhällsekonomi på en lördag är inte direkt min högsta önskan men måste man så måste man. Känns skönt att ha gått igenom alla frågor och skrivit ner svar. Några frågor som jag inte kunde svaren på eller inte kunde hitta svar till så får fråga Petter på måndag. Orkar inte maila, man får ändå aldrig svar över helgen.

Tror jag och boyfriend ska spela lite WII nu. Vi tog en skön promenad innan jag pluggade också. Jag är sugen på att spela lite super smash, var länge sen nu. Vi får se om älskling kan slita sig ifrån spore bara. Tycker spelet är lite smått brutalt, fast det kan nog vara kul. Ska testa det sen!


Har ni testat spelet? Tycker ni att det är bra?

Kommentarer
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

tack:)

2010-03-13 @ 16:36:51
URL: http://www.saniaclaus.se
Postat av: malin

SV: jaaa oja! dom är från topshop:)

2010-03-13 @ 16:49:26
URL: http://mjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0