önska mig lycka till

Jag tror jag råkade ha i för mycket salt i gröten, den smakar lite lustigt. Inte äckligt, men lustigt. Det är så typiskt mig att klanta mig med kryddor. Speciellt när jag steker ägg och ska ha på vitpeppar, det kommer alltid i en klump på ett ställe av ägget. Men jag skyller på vitpepparn, dålig burk den är i!

Idag är det dags för psykologiprov och jag känner mig faktiskt ganska så lugn. Tror det kan gå bra. Ni får hålla tummarna för mig. Ska få reda på mitt betyg på talet också, det är jag däremot jätte nervös för. Gick ju som sagt mindre bra när jag stod där som en nickande höna. Vi får se vad Anna har att säga.

I eftermiddag blir det träning och sen hem till älskling! Har inte sett honom på evigheter nu så det ska bli jätte mysigt. Saknar honom galet nu. Jag stannar där tills på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0