nytt i garderoben!

Såja, nu börjar mitt rum se anständigt ut. Har hunnit göra fotouppgiften också, blev inte dom bästa bilderna men dom får duga med tanke på att jag panik tog dom. Ska snart göra min cheesecake, men ska röja lite till här hemma först bara. Måste ju se lite anständigt ut när man får gäster imorgon!

Muntan idag gick toppen, fick mvg! Känns jätte skönt eftersom jag först kände att jag inte hade någon koll alls. Tur att jag är bra på att analysera i alla fall. Hann med gymmet efter muntan och så rände jag runt på stan en sväng. Köpte en kjol och ett par tygskor. For runt som en virrig höna med träningsväskan och datorväskan sen också och letade svarta strumpbyxor. Tillslut hittade jag rätt på lindex!

Nu ska jag skynda på lite, vill vara kvar till Bella & Tyra show, ett måste på torsdagskvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0