morgon pass på gymmet

Ska vintern aldrig ta slut? Snön vräker ner utanför fönstret, tråkigt. Vi hoppas på att det blir bättre nästa veckan, ska vi lyssna på vädret så blir det varmare då.

Jag hann med ett pass på gymmet idag innan jag gick till skolan, riktigt skönt. Jag är alltid segstartad så jag har lite svårt för att ta mig till gymmet på morgonen men det är verkligen superskönt. Ska försöka göra det lite oftare.

Nu har jag engelska, låten "fredagsmys" hörs i hela skolan som vanligt på fredagar. Alltid trevligt, jag blir på gott humör då! Efter skolan ska jag åka hem till älskling och mysa! Vad ska ni göra idag? Blir det utgång eller hemma kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0