lite winnerbäck, kvällen till ära

Jag såg precis Bella & Tyra show. Vad tyckte ni om dagens avsnitt? Det var skönt att det inte laggade den här gången men jag tyckte det var lite väl mycket skit snack. Menmen, i övrigt var det väl bra. Har alltid varit lite emot Amir men han verkade rätt vettig ändå.

Jag känner att jag borde lägga mig och sova, mitt humör vände stentvärt från bra till extremt dåligt. Tyvärr är jag inte ett dugg trött så får sitta uppe och sura. Ska dra på lite pepp musik så kanske det vänder. Jag är sjukt sugen på en danskväll, men lär nog dröja innan det blir någon utekväll för min del.


Det blir Winnerbäck i kväll, vi tackar för att hans musik finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0