Lazy sunday

Hej alla! Har ni haft en bra söndag? Vi har tagit det lugnt. Jag har hunnit läsa en del i en bok som jag ska redovisa i tre ämnen i skolan, Catcher in the Rye. Harnni inte läst den, GÖR DET! Jag tycker den är jätte bra. Kommande vecka blir fartfylld. Jag har mycket i skolan som måste bli gjort, redovisningar och prov. Ska även träffa min kusin och Jenni för en fika på tisdag, evigheter sen sist så det kommer bli jätte trevligt! Självklart blir det en hel del träning också. Imorgon kommer även ännu ett inlägg i hur man kommer i form så håll utkik. Nu ska vi se på en film och söndagsmysa! Hoppas ni har en fin kväll, så hörs vi imorgon. Ny vecka, nya tag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt me chill!

2010-03-07 @ 19:04:38
URL: http://pinksugar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0