jäkla abc

God morgon!

Usch vad irriterad jag är. Jag ringde ABC gruppen idag eftersom jag inte har beställt min studentmössa än och jag hade lite problem med beställningen. Vår efterbeställningssida var nere och beställer jag inte via den kan jag inte få "John Bauergymnasiet" på baksidan av mössan, vilket jag vill. Men dom vägrar att hjälpa mig med det och säger att det inte går. Men jag kan få "Studenten 2010" skrivet på samma ställe. Är inte det konstigt. Nu ska min lärare Anna vara snäll och ringa upp dom åt mig. Det tackar vi för!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och jobba med vår uppgift. Vi ska fräsha upp Team Sportias logotyp, den är förfärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0