inget mer facebook

En skandal har precis uppstått i skolan, facebook är blockat. Hela historieklassen är helt galen. IT-teknikern är tydligen på semester också så det verkar inte som det går att fixa heller. PANIK! Haha. Vi får se hur skolan överlever.

Samhället idag var rätt intressant. Fick reda på att jag debatterar för miljöpartiet, mycket bättre än socialdemokraterna eller vänstern som jag först var orolig för att få. Tror det kan bli intressant, kan inte så mycket om dom.

Nu har jag historia och när skolan är slut ska jag ner på stan en sväng. Ska kolla vem som ska sy min klänning och kanske köpa något på HM, dom har ju klubbdagar!


Facebook want's you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0