ingen motivation

Idag är en sån dag då jag är helt omotiverad till att plugga. Har försökt i timmar nu men kommer ingenstans. Kommer på massor av andra saker som jag kan göra istället. Blir galen på mig själv! Får plugga stenhårt imorgon istället. Jag har alltid mycket lättare för att plugga efter att ha varit i skolan och varit igång hela dagen.

Istället för att bara ligga här så ska jag baka med min syster. Hon har tjatat om det hela dagen nu så det är väl bäst att ta tag i saken. Tror det blir muffins. Hon vill göra chokladbollar men det är jag trött på. Fast jag ska i och för sig inte äta något onyttigt så kan lika gärna göra chokladbollar som hon vill ha.

Ikväll vid nio ska jag och syster till gymmet och imorgon ska jag även ta ett pilates pass. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0