i väntan

Sitter hemma i soffan och lyssnar på musik medans jag väntar på att tjejerna ska komma. Alicia sitter och måla här brevid så vi har det rätt mysigt. Pappa kom precis hem med en tania och vårcider, mumsigt! Funderar på om jag ska byta om men vet inte vad jag ska ha på mig? Ska kika in i garderoben tror jag. Vad ska ni hitta på ikväll? Ska ni ut och festa eller blir det kanske let's dance finalen? Den ska vi i alla fall se. Har lånat lite spel av Anna så det kan bli en riktigt underhållande kväll!

Blir nog inte så mycket bloggande ikväll, men något mer inlägg blir det nog. Annars hörs vi imorgon och ni får ha en toppen kväll i det härliga vårvädret. Kanske någon som ska köra första grillningen idag? Hade jag velat göra!


Min underbara syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0