har ännu en idé

Åh jag kom på en sak som jag verkligen skulle vilja starta någon gång i framtiden. Hade jag haft pengar och kunskap/utbildning hade jag startat det så fort som möjligt. Ska prata med pappa lite och sen höra med Mats i skolan. Tycker faktiskt att det är en riktigt bra idé. Vi får väl se hurvida jag berättar det för er eller inte. Det handlar i alla fall om hälsa och träning! Åååh, jag vill. Tänk om man var lite mer som Blondinbella och kunde starta nästan vad som helst. Jaja, nu har jag ytterligare en sak som jag vill starta upp. Tänk om jag kan lyckas i framtiden med att ha det företaget och en egen pr/eventbryå, det skulle verkligen vara dream come true!


Kommentarer
Postat av: Denise

Nejmen hej. Vilket fint namn du har... ;) Lycka till med din idé som jag btw blev väldigt nyfiken på. ;D

2010-03-06 @ 16:24:17
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0