god natt!

Jag börjar bli riktigt trött så tänkte ta en tidig kväll och sova nu. Imorgon är det studentmässa på morgonen och sen är det dags för det fruktade talet på eftermiddagen. Jag är inte den som har svårt för att hålla tal eller så. Mitt problem ligger i att vi ska filmas när vi håller talen och jag känner på mig att jag kommer överskrida tiden eller tala för fort för att inte överskrida tiden. Ni får hålla tummarna för mig så är ni söta!

Efter skolan imorgon tar jag och älskling sällskap hem till honom! Han ska nämligen in till stan så vi åker tillsammans hem till honom sen, mysigt! Måste komma ihåg att beställa en tårta på lunchen imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0