god morgon!

God morgon! Har ni sovit gott? Var er fredagskväll bra? Min var mysig, men kort. Innan klockan var nio hade jag redan somnat flera gånger. Somnade för kvällen vid 11 någon gång tror jag. Men det behövdes, var så himla trött. Får hoppas att jag är piggare idag!

Det blev ett skönt pass på gymmet igår också innan jag drog till älsklingen. Sen blev jag hämtade utav pappa som jag inte sett på länge så det var trevligt. Han jobbar i Anderstorp i veckorna och jag är på Öland på helgerna så vi ses inte så jätte mycket. Tror han ska dit en sista vecka nu.


Kommentarer
Postat av: Mysan

jag somnar alltid tidigt på fredagskvällarna men i veckorna kan jag ligga vaken jätte länge xD

2010-03-20 @ 12:31:52
URL: http://hildamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0