god frukost!

Tänk att det redan är 1 mars, helt otroligt vad fort tiden går! om 26 dagar fyller jag 20 år, det är galet. Rätt skönt att tiden går fort ändå, det betyder att våren snart verkligen är här.

Min dag började bra idag. Kilade över till fruktaffären med hunden och köpte mango och ananas, supergott! Gjorde en smoothie till frukost. Känns som evigheter sist. Älskling var på möte imorse och kom lagomt till när jag skulle äta frukost, mysigt. Så vi åt tillsammans. Jag unnande mig yoghurt för en gångs skull. Äter i vanliga fall inte det.

Idag ska jag mysa med älskling innan han åker. Det kommer bli så tomt utan honom, usch. Sen ska jag bege mig till gymmet ikväll med syster och träna. Ska även fota för min fotouppgift. Blir nog toppen! Senare idag kommer mitt första tips för hur man kommer iform till sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0