gamers

Jag provade på att spela Spore idag och det var faktiskt över förväntan. Jag är emot våld så jag skippade det helt i spelet också, istället körde jag på att bli vän med alla, vilket fungerar, tar bara mycket längre tid. Jag testade att försöka döda andra men det gjorde mig illamående så det fick faktiskt utebli. Jag och våld går helt enkelt inte ihop. Kanske lite löjligt när det är ett spel men men.

Nu lämnar vi spelandet för dagen, 3 timmar är mer än nog. Jag känner mig nästan som en gamer! Nu vill jag mest krypa ner i sängen och mysa till någon film. Synd bara att vi har sett alla, kanske finns nya på voddler. Jag antar att dom flesta ser på melodifestivalen idag. Jag har inte sett någon delfinal men tror jag ska titta på ESC sen. Det är roligare!



Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

2010-03-14 @ 07:01:08
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Har aldrig testat spore i större utsträckning tror dock inte det är för mig ^^, ledsen att göra dig besviken men 3 timmar är långt från riktig gamer (A). hur är läget i Kalmar?



/Daniel Stenberg

2010-03-17 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0