det går bra nu!

Gud vad stolt jag är över mig själv! Skolan går verkligen bra just nu. Även om det är superstressigt och mycket att göra presterar jag riktigt bra. Är väldigt nöjd! Skrev MVG på mitt samhällsprov med 1 poäng ifrån full pott och MVG på mitt historieprov med ½ poäng ifrån full pott. Trodde väl aldrig att jag skulle kunna göra så här bra ifrån mig! Just nu är jag verkligen super glad. Nu gäller det bara att hålla i det fram tills studenten.

Nu kurrar min mage väldigt mycket så jag tycker vi borde få gå på lunch snart. Jag har jobbat på med loggan och allt så känns som en lunch kommer att sitta fint. Tror det är köttbullar och makaroner, ingen höjdare men man kan äta det. Jag läntar tills ikväll, då blir det bodycombat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0