den blåa skeden

Kan säga att kaffet var behövligt! Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men när jag dricker kaffe så måste jag ha en blå sked. Jag vet inte varför men får jag inte det skyller jag allt som går fel i min dag på att jag inte fick den blåa skeden. Jag har haft blå skedar sen jag gick mitt första år här på John Bauer, antar att det är något jag har vant mig vid. Hur som helst, jag fick mitt kaffe och min blåa sked så jag är på gott humör. Sitter och nyssnar på en dokumentär om IT-Bubblan just nu och äter min kiwi.


Allt man behöver, datorn, kaffe, blå sked, kiwi och lite crunch med russin!

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en jättebra tisdag! :D

PUSS ^^,

2010-03-09 @ 13:11:10
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0