dags för vårjackan?

Det är kul att se hur vi svenskar är desperata efter våren och trotsar kylan och tar på oss vårjackorna trots att det faktiskt är för kallt. Vi låtsas ett eftersom solen skiner och snön smälter lite så är det vår och vinterjackan ska bort. Hade jag inte varit så frusen av mig hade jag också gjort det. Fast jag behåller vinterjackan ett litet tag till och hoppas på att det är varmt till min födelsedag!

Nu har jag kommit hem till min pojkvän. Saknat min snygging så det var skönt! Hann med ett pass på gymmet idag och det var grymt skönt. Inte tränat på en vecka så började få smått panik. Jag blir galen när jag inte tränar. Imorgon blir det nog pilates på kvällen, alltid skönt.

Blir nog inga mer inlägg idag utan ska mysa med boyfriend. Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0