dags för prov igen

Vilken härlig dag det är, solen skiner som bara den!

Jag sitter i skolan nu med Johanna och håller på att plugga till vår munta. Är skapligt nervös om jag ska vara ärlig. Kan inget om Buddhismen. Får hoppas att det går bra. Ska kila ner till gymmet sen innan jag ska stressa hem och baka. Blir en riktig stressdag idag.

Mitt tal igår gick sådär. Blev lite panikslagen mitt i vilket resulterade att jag började staka mig. Menmen. Blev lite upprörda miner också, lite tråkigt. Fast det var jag nästan säker på att det skulle bli, blir det alltid när man pratar politik.

Nu måste jag plugga vidare, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad fin bild"

2010-03-25 @ 18:29:12
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0